Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Pokud je zboží bez vady a jen jste změnili názor, využijte možnosti vrácení zboží (v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží) – viz Obchodní podmínky bod V.- odstoupení od kupní smlouvy.

Pro rychlou orietaci připomínáme, že odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího(uvedenou níže) či na adresu elektronické pošty prodávajícího .

 

 

Projevila se na zakoupeném zboží během záruční doby vada? Pro rychlé vyřízení reklamace postupujte podle níže uvedených bodů.

Jak rychle reklamovat zboží

  1. Ujistěte se, zda je zakoupené zboží ještě v záruce, tj. neuplynula doba dva roky od převzetí zboží nebo lhůta pro uplatnění reklamace u výjimek z obecného pravidla.
  2. Vyplňte reklamační list a přiložte jej ke zboží. Vzor reklamačního listu najdete ke stažení na konci této strany.
  3. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu.
  4. Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu:

KIS plus,a s.

Želetická 305/3

412 01 Litoměřice

Jakmile k nám zásilka dorazí, budeme Vás informovat. O vyřízení reklamace Vám zašleme e- mailem vyjádření a navrhneme další možný postup (výměna zboží, vrácení peněz atp.)

Vzor reklamačního protokolu si můžete stáhnout zde.

 

Úplné znění raklamačního řádu se zobrazí/skryje po kliknutí.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.